Specialist resurse umane
Proterragrup
№9227046, 18 сентября 2020
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Descrierea generală a funcției:
Inspector Serviciu Personal asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiei.
Responsabilităţi de bază:
Gestionarea dosarelor personale ale angajaților;
Perfectarea actelor la angajare, modificare a contractului individual de munca, încetare a contractului individual de munca;
Evidența concediilor (concediul de odihnă anual, concediul neplătit, concediul medical, etc.);
Întocmirea tabelelor de evidență a timpului de muncă;
Întocmirea graficului de concedii și a statelor de personal;
Gestionarea sistemului informaţional de evidenţă a resurselor umane;
Elaborarea ordinelor,instrucțiunilor, regulamentelor, fişelor de post, etc;
Elaborarea rapoartelor și îndeplinirea altor sarcini specifice domeniului Resurse Umane;
Cerințe de bază:
Experiență la un post similar minim 2 ani;
Abilități de operare în programul Microsoft Office,1C
Cunoștințe în legislația muncii a Republicii Moldova;
Nivel înalt de responsabilitate, abilități de organizare și planificare, capacitatea de a executa însărcinările în termeni restrînși, rezistență la stres;
Compania oferă:
- Angajare oficială și pachet social integral.
- Salariu atractiv și achitat la timp, achitare abonament telefonie mobila s.a..
- Mărimea salariului se va stabili se va stabili în funcție de rezultatele intervicului.
- Angajare pe termen îndelungat.
- Graficul de muncă: Luni-Vineri, de la ora 9.00-18.00.
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poză la adresa de e-mail: office@terragroup.md.
Inspector Serviciu Personal asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiei.
Responsabilităţi de bază:
Gestionarea dosarelor personale ale angajaților;
Perfectarea actelor la angajare, modificare a contractului individual de munca, încetare a contractului individual de munca;
Evidența concediilor (concediul de odihnă anual, concediul neplătit, concediul medical, etc.);
Întocmirea tabelelor de evidență a timpului de muncă;
Întocmirea graficului de concedii și a statelor de personal;
Gestionarea sistemului informaţional de evidenţă a resurselor umane;
Elaborarea ordinelor,instrucțiunilor, regulamentelor, fişelor de post, etc;
Elaborarea rapoartelor și îndeplinirea altor sarcini specifice domeniului Resurse Umane;
Cerințe de bază:
Experiență la un post similar minim 2 ani;
Abilități de operare în programul Microsoft Office,1C
Cunoștințe în legislația muncii a Republicii Moldova;
Nivel înalt de responsabilitate, abilități de organizare și planificare, capacitatea de a executa însărcinările în termeni restrînși, rezistență la stres;
Compania oferă:
- Angajare oficială și pachet social integral.
- Salariu atractiv și achitat la timp, achitare abonament telefonie mobila s.a..
- Mărimea salariului se va stabili se va stabili în funcție de rezultatele intervicului.
- Angajare pe termen îndelungat.
- Graficul de muncă: Luni-Vineri, de la ora 9.00-18.00.
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poză la adresa de e-mail: office@terragroup.md.
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳