19 ani
Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Sunt o persoană ambițioasă, dedicată dezvoltării personale și profesionale. De la vârsta de 16 ani, am fost implicată în activități de voluntariat, experiență care mi-a îmbogățit viața și m-a ajutat să îmi dezvolt abilități esențiale.Voluntariatul m-a învățat importanța spiritului de echipă. Lucrând alături de oameni din diverse medii, am învățat să colaborez eficient, să ascult opiniile celorlalți și să îmi asum responsabilități. Aceste experiențe m-au ajutat să construiesc relații solide și să îmi dezvolt abilitățile interumane.Sunt pasionată de învățare continuă și de explorarea unor noi sfere de interes. Participarea la proiecte de voluntariat mi-a oferit ocazia să îmi îmbunătățesc abilitățile de comunicare, organizare și leadership. Fiecare experiență a fost o oportunitate de a crește și de a mă adapta la noi provocări.
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Mai 2024 - Decembrie 2024
8 luni
Manager de oficiu
iHub Chisinau
Chișinău
- Să ofere informații solicitate despre spațiul iHUB personal, la telefon sau prin email;
- Să aibă grijă de logistica spațiului;
- Să mențină oficiul organizat pe parcursul zilei;
- Să lucreze la recepție, să întâlnească oamenii și să le organizeze un tur al spațiului la solicitare;
- Să ajute echipa la organizarea evenimentelor și proiectelor iHUB;
- Să ofere suport administrativ;
- Să fie responsabil de comandarea logisticii necesare pentru oficiu;
- Să acopere alte responsabilități ale unui recepționist, cum ar fi xerox, scan etc.
- Să cunoască limba română, rusa și engleza la nivel conversațional;
- Să aibă cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
- Să aibă atitudine pozitivă în ceea ce privește serviciul cu clienții.
Februarie 2024 - Septembrie 2024
8 luni
Recepționist
Platinum hotel
Chișinău
- Abilități excelente de comunicare cu clienții în persoană, telefonic și prin e-mail
- Gestionarea eficientă a rezervărilor și actualizarea sistemului de gestionare a hotelului
- Rezolvarea promptă a problemelor și solicitărilor oaspeților pentru a asigura satisfacția acestora
- Gestionarea eficientă a check-in-ului și check-out-ului oaspeților
- Cunoașterea instrumentelor digitale și a programelor de gestionare hotelieră (ex. Opera, Fidelio,Booking etc.)
- Competențe organizatorice pentru gestionarea sarcinilor administrative zilnice
- Capacitate de a lucra sub presiune și de a gestiona situațiile neprevăzute
- Gestionarea plăților și facturilor, utilizând metode variate de plată
- Colaborare eficientă cu echipele din cadrul hotelului (curățenie, restaurant, management)
Mai 2023 - Septembrie 2023
5 luni
- Persoane responsabile, energice;
- Abilități de comunicare și negociere cu clienții;
- Dorința de a te perfecționa și dezvolta în domeniul vânzărilor;
- Cunoaşterea limbilor română sau rusă;
- Experiența va constitui un avantaj.
- Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor;
- Consultarea clienților și oferirea informațiilor suplimentare a produselor noi.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Mediu
Engleză Comunicare
Domeniul dorit
Studii: Medii de specialitate
Studiez la moment
Centrul de excelență în economie și finanțe
Specialitatea: Planificarea si administrarea afacerilor
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2023
Arduino
Organizator: Girls Go IT
Absolvit în: 2024
Money 101!
Organizator: Yep Moldova
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
În locația angajatorului
Remote
Programul de muncă
Full-time
Fără program
Part-time
Flexibil
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".