Specialist resurse umane
Andersen Activity Park & Family Restaurant
№14883335, 29 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
ANDERSEN ACTIVITY PARK & FAMILY RESTAURANT se află în permanență dezvoltare și are nevoie de un nou coleg pentru a ne ajuta la realizarea procesului de documentare a relațiilor de muncă.
Atribuțiile funcționale de bază:
Gestionarea circuitului documentar (elaborarea actelor pentru documentarea relațiilor de muncă în procesul de angajare, modificarea a condițiilor contractului de muncă, acordarea concediilor, suspendarea contractului individual de muncă, demisia, concedierea etc, conform legislației muncii în vigoare);
Actualizarea constantă a instrucțiunilor de serviciu/fișelor de post în dependență de necesitățile companiei;
Participarea la elaborarea strategiei de lungă și scurtă durată a companiei (în domeniul resurselor umane);
Efectuarea analizei pieței muncii, salariilor, precum și tendințelor.
Pentru realizarea cu succes a atribuțiilor este necesar:
Experiență în calitate de Specialist resurse umane minim 2 ani;
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
Cunoașterea limbilor Română și Rusă OBLIGATORIU;
Abilități de planificare;
Spirit înalt al responsabilității;
Studii superioare de profil;
Experiență în aplicarea unor strategii inovative de recrutare, motivare a angajaților;
Cunoașterea legislației muncii;
Cunoașterea pachetului MS Office.
Oferim
Dezvoltare profesională;
Lucrul într-o echipă dinamică, creativă în permanență dezvoltare;
O atmosferă confortabilă de lucru;
Posibilitatea de instruire periodică și tendințe permanente de dezvoltare;
Salariul motivant 15.000 lei;
Alimentația din contul companiei.
Dacă descrierea funcției se potrivește cu competențele tale, trimite acum CV-ul cu FOTO la adresa de e-mail: hr@andersen.md.
Telefon de contact: 079 794 777
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru convorbiri! E-mail: hr@andersen.md
Telefon: 079 794 777
Atribuțiile funcționale de bază:
Gestionarea circuitului documentar (elaborarea actelor pentru documentarea relațiilor de muncă în procesul de angajare, modificarea a condițiilor contractului de muncă, acordarea concediilor, suspendarea contractului individual de muncă, demisia, concedierea etc, conform legislației muncii în vigoare);
Actualizarea constantă a instrucțiunilor de serviciu/fișelor de post în dependență de necesitățile companiei;
Participarea la elaborarea strategiei de lungă și scurtă durată a companiei (în domeniul resurselor umane);
Efectuarea analizei pieței muncii, salariilor, precum și tendințelor.
Pentru realizarea cu succes a atribuțiilor este necesar:
Experiență în calitate de Specialist resurse umane minim 2 ani;
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
Cunoașterea limbilor Română și Rusă OBLIGATORIU;
Abilități de planificare;
Spirit înalt al responsabilității;
Studii superioare de profil;
Experiență în aplicarea unor strategii inovative de recrutare, motivare a angajaților;
Cunoașterea legislației muncii;
Cunoașterea pachetului MS Office.
Oferim
Dezvoltare profesională;
Lucrul într-o echipă dinamică, creativă în permanență dezvoltare;
O atmosferă confortabilă de lucru;
Posibilitatea de instruire periodică și tendințe permanente de dezvoltare;
Salariul motivant 15.000 lei;
Alimentația din contul companiei.
Dacă descrierea funcției se potrivește cu competențele tale, trimite acum CV-ul cu FOTO la adresa de e-mail: hr@andersen.md.
Telefon de contact: 079 794 777
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru convorbiri! E-mail: hr@andersen.md
Telefon: 079 794 777
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳