Specialist principal, secția tehnologii informaționale din cadrul centrului de informații juridice
Institutul Național al Justiției
№15167713, 14 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Secția tehnologii informaționale (1 funcție perioadă nedeterminată).
Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Secția tehnologii informaționale, include:
- competiția dosarelor;
- proba interviului.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
-administrarea sistemelor informaționale ale INJ;
- asigurarea mentenanței sistemelor de supraveghere video și control acces în limita competențelor;
- contribuirea la optimizarea și dezvoltarea sistemelor informaționale ale INJ;
- asigurarea funcționalității echipamentului electronic, software și hardware din cadrul INJ;
- mentenanța infrastructurii informaționale: rețeaua internă a INJ, sisteme informaționale ale INJ (interfața publică, intranetul), Platforma ILIAS, aplicația de chestionare electronice;
- analiza evaluării riscurilor și a vulnerabilităților prin prisma standardelor și politicilor de securitate a informației;
- înregistrarea audio/video a examenelor de admitere/absolvire, evenimente INJ și prelucrarea fișierelor audio-video;
- oferirea asistenței tehnice colaboratorilor INJ și utilizatorilor sistemului informațional al INJ în aplicarea tehnologiilor informaționale;
- configurarea, implementarea, gestionarea soluțiilor de optimizare a aplicării tehnologiilor informaționale în activitatea INJ;
- monitorizarea respectării regulilor de exploatare a sistemelor informatice de către personalul INJ;
- gestionarea poștei electronice a INJ în limita competențelor funcționale;
- oferirea suportului continuu procesului de inovare tehnologică în cadrul INJ și asigurarea interoperabilității organizaționale în corespundere cu obiectivele modernizării tehnologice.
Condițiile de participare la concurs:
- studii superioare de licență/ echivalente în domeniul tehnologiilor informaționale;
- cunoașterea limbii române;
- cunoașterea limbii engleze;
- experiență minim 1 an în domeniul de specialitate;
- cursuri de perfecționare în IT (administrarea și întreținerea rețelelor de calculatoare, administrarea bazelor de date, securitatea informațională, programare, design grafic, managementul proiectelor etc.);
- constituie avantaje programare în Drupal, experiența de elaborare a caietelor de sarcini/dezvoltarea de soft-uri, site-uri, aplicații, monitorizarea lucrărilor de dezvoltare/testare a soluțiilor tehnice, experiența de filmare/prelucrare a fișierelor audio/video;
- cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea tehnologiilor informaționale într-o instituție publică, minim:
- Legea privind securitatea cibernetică, nr. 48 din 16.03.2023;
- Concepția securității informaționale, aprobată prin Legea nr.299 din 21.12.2017;
- Legea privind identificarea electronică și serviciile de încredere, nr.124 din 19.05.2022;
- Cerințe minime obligatorii de securitate cibernetică, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 28.03.2017;
- Hotărârea Guvernului privind platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud) nr.128 din 20.02.2014.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
- curriculumul vitae (CV);
- scrisoare de motivare;
- copia actului de identitate;
- copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze, alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
- facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).
Modalități de aplicare la funcția vacantă:
- expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail;
- prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).
- Salariul de funcție: de la 11750 lei (brut) + 1300 lei sporul lunar în valoare fixă + alte sporuri și premii, conform Legii privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, nr. 270 din 23.11.2018.
- Termenul-limită de depunere a dosarului: 4 martie 2025, ora 17:00.
Informații suplimentare la tel.
După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.
Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Secția tehnologii informaționale, include:
- competiția dosarelor;
- proba interviului.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
-administrarea sistemelor informaționale ale INJ;
- asigurarea mentenanței sistemelor de supraveghere video și control acces în limita competențelor;
- contribuirea la optimizarea și dezvoltarea sistemelor informaționale ale INJ;
- asigurarea funcționalității echipamentului electronic, software și hardware din cadrul INJ;
- mentenanța infrastructurii informaționale: rețeaua internă a INJ, sisteme informaționale ale INJ (interfața publică, intranetul), Platforma ILIAS, aplicația de chestionare electronice;
- analiza evaluării riscurilor și a vulnerabilităților prin prisma standardelor și politicilor de securitate a informației;
- înregistrarea audio/video a examenelor de admitere/absolvire, evenimente INJ și prelucrarea fișierelor audio-video;
- oferirea asistenței tehnice colaboratorilor INJ și utilizatorilor sistemului informațional al INJ în aplicarea tehnologiilor informaționale;
- configurarea, implementarea, gestionarea soluțiilor de optimizare a aplicării tehnologiilor informaționale în activitatea INJ;
- monitorizarea respectării regulilor de exploatare a sistemelor informatice de către personalul INJ;
- gestionarea poștei electronice a INJ în limita competențelor funcționale;
- oferirea suportului continuu procesului de inovare tehnologică în cadrul INJ și asigurarea interoperabilității organizaționale în corespundere cu obiectivele modernizării tehnologice.
Condițiile de participare la concurs:
- studii superioare de licență/ echivalente în domeniul tehnologiilor informaționale;
- cunoașterea limbii române;
- cunoașterea limbii engleze;
- experiență minim 1 an în domeniul de specialitate;
- cursuri de perfecționare în IT (administrarea și întreținerea rețelelor de calculatoare, administrarea bazelor de date, securitatea informațională, programare, design grafic, managementul proiectelor etc.);
- constituie avantaje programare în Drupal, experiența de elaborare a caietelor de sarcini/dezvoltarea de soft-uri, site-uri, aplicații, monitorizarea lucrărilor de dezvoltare/testare a soluțiilor tehnice, experiența de filmare/prelucrare a fișierelor audio/video;
- cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea tehnologiilor informaționale într-o instituție publică, minim:
- Legea privind securitatea cibernetică, nr. 48 din 16.03.2023;
- Concepția securității informaționale, aprobată prin Legea nr.299 din 21.12.2017;
- Legea privind identificarea electronică și serviciile de încredere, nr.124 din 19.05.2022;
- Cerințe minime obligatorii de securitate cibernetică, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 28.03.2017;
- Hotărârea Guvernului privind platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud) nr.128 din 20.02.2014.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
- curriculumul vitae (CV);
- scrisoare de motivare;
- copia actului de identitate;
- copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze, alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
- facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).
Modalități de aplicare la funcția vacantă:
- expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail;
- prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).
- Salariul de funcție: de la 11750 lei (brut) + 1300 lei sporul lunar în valoare fixă + alte sporuri și premii, conform Legii privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, nr. 270 din 23.11.2018.
- Termenul-limită de depunere a dosarului: 4 martie 2025, ora 17:00.
Informații suplimentare la tel.
După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.
Telefon:
Persoana de contact:
Secția Resurse Umane
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut