Specialist Contact Center - Bancar, Moldova, (Cedacri International)
Cedacri International
№14946173, 12 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Angajăm și persoane cu dizabilități
Despre noi:
Cedacri International face parte din ION Group cu peste 13.000 de angajați, peste 60 de birouri globale și peste 4.800 de clienți din întreaga lume.
Rolul dvs: Atribuțiile și responsabilitățile dvs.
Serviciul Clienți: activități de asistență pentru clienți în funcție de domeniile din sfera serviciului, abilități telefonice/scriere specifice și abilități tehnice funcționale.
Help Desk: Activități de servicii pentru clienți axate pe gestionarea clienților și pe depanare/rezolvarea problemelor.
Satisfacția clienților: verificarea și cartografierea satisfacției clienților.
Alte atribuții
Este posibil să vă solicităm să îndepliniți alte sarcini și îndatoriri pe măsură ce rolul dumneavoastră se extinde.
Competențele, experiența și calificările dumneavoastră necesare
Studenți în ultimul an de Colegiu, Universitate, Facultatea de Economie, Finanțe sau licență în economie și finanțe.
Competențe scrise și verbale în limba italiană.
Cunoașterea limbii engleze este un avantaj suplimentar.
Cunoștințe excelente de Microsoft Office.
Abilități excelente de comunicare și negociere, aptitudini de lucru în echipă și o puternică orientare spre client
Ce oferim:
O perioadă de formare plătită de 3 luni.
Lucrul într-o echipă tânără.
Lecții de limba italiană, învățare continuă, oportunități de creștere profesională.
Contract de muncă permanent cu pachet social complet.
Locație: Localizare:
Chișinău, Republica Moldova
Note importante:
În conformitate cu Legea Republicii Moldova privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități (nr. 60 din 30.03.2012), vă rugăm să rețineți că candidații din lista persoanelor cu dizabilități vor avea prioritate. E-mail:
hr-cedint@iongroup.com
Cedacri International face parte din ION Group cu peste 13.000 de angajați, peste 60 de birouri globale și peste 4.800 de clienți din întreaga lume.
Rolul dvs: Atribuțiile și responsabilitățile dvs.
Serviciul Clienți: activități de asistență pentru clienți în funcție de domeniile din sfera serviciului, abilități telefonice/scriere specifice și abilități tehnice funcționale.
Help Desk: Activități de servicii pentru clienți axate pe gestionarea clienților și pe depanare/rezolvarea problemelor.
Satisfacția clienților: verificarea și cartografierea satisfacției clienților.
Alte atribuții
Este posibil să vă solicităm să îndepliniți alte sarcini și îndatoriri pe măsură ce rolul dumneavoastră se extinde.
Competențele, experiența și calificările dumneavoastră necesare
Studenți în ultimul an de Colegiu, Universitate, Facultatea de Economie, Finanțe sau licență în economie și finanțe.
Competențe scrise și verbale în limba italiană.
Cunoașterea limbii engleze este un avantaj suplimentar.
Cunoștințe excelente de Microsoft Office.
Abilități excelente de comunicare și negociere, aptitudini de lucru în echipă și o puternică orientare spre client
Ce oferim:
O perioadă de formare plătită de 3 luni.
Lucrul într-o echipă tânără.
Lecții de limba italiană, învățare continuă, oportunități de creștere profesională.
Contract de muncă permanent cu pachet social complet.
Locație: Localizare:
Chișinău, Republica Moldova
Note importante:
În conformitate cu Legea Republicii Moldova privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități (nr. 60 din 30.03.2012), vă rugăm să rețineți că candidații din lista persoanelor cu dizabilități vor avea prioritate. E-mail:
hr-cedint@iongroup.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut