Șef Centru Regional or. Anenii Noi
StarNet
№14871373, 22 noiembrie 2024
Oraș:
Anenii Noi
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui nou coleg care v-a gestiona întreaga activitate a Centrului Regional de Vânzări.
Ce îți oferim:
- Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă
- Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
- Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii.
Ce vei face:
- Conlucra cu instituțiile responsabile partenere (de stat și private), în scopul menținerii și dezvoltării activității Centrului Regional
- Recruta, instrui și dezvolta personalul din subordine
- Organiza, coordona și controla activitățile tehnice și comerciale pentru dezvoltarea Centrului Regional
- Asigura activitățile angajaților Centrului Regional conform proceselor și procedurilor stabilite de grup
- Planifica sarcinile și timpul de lucru individual și al angajaților în subordine
- Coordona și organiza procesul de lucru al angajaților
Ce căutăm:
- Studii superioare (în domeniul telecomunicațiilor va fi considerată ca avantaj)
- Abilități avansate de comunicare cu clientii
- Experiență în vânzări min 3 ani
- Experiență în gestionarea echipei obligatoriu
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului - nivel avansat
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă
Cei mai buni lucrează la noi! Vino și tu!
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Aplică aici: https://starnet.applytojob.com/apply/ceVLtAwHEc
Ce îți oferim:
- Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă
- Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
- Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii.
Ce vei face:
- Conlucra cu instituțiile responsabile partenere (de stat și private), în scopul menținerii și dezvoltării activității Centrului Regional
- Recruta, instrui și dezvolta personalul din subordine
- Organiza, coordona și controla activitățile tehnice și comerciale pentru dezvoltarea Centrului Regional
- Asigura activitățile angajaților Centrului Regional conform proceselor și procedurilor stabilite de grup
- Planifica sarcinile și timpul de lucru individual și al angajaților în subordine
- Coordona și organiza procesul de lucru al angajaților
Ce căutăm:
- Studii superioare (în domeniul telecomunicațiilor va fi considerată ca avantaj)
- Abilități avansate de comunicare cu clientii
- Experiență în vânzări min 3 ani
- Experiență în gestionarea echipei obligatoriu
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului - nivel avansat
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusă
Cei mai buni lucrează la noi! Vino și tu!
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Aplică aici: https://starnet.applytojob.com/apply/ceVLtAwHEc
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳