Office Manager
Purcari Wineries PLC
№14907129, 21 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Purcari Wineries Group este un lider recunoscut și dinamic în industria vinului global, cu o istorie ce datează din 1827. Ne dedicăm producției de vinuri excepționale, care reflectă terroir-ul unic al podgoriilor noastre. Suntem o companie listată public, care apreciază inovația, sustenabilitatea, excelența și integritatea în toate aspectele activității noastre.
Căutăm un Office Manager motivat și entuziast pentru a face parte din echipa noastră. Dacă ești interesat să îți construiești o carieră de succes într-o companie cu renume internațional și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, acum este momentul să te alături grupului Purcari!
RESPONSABILITĂȚILE job-ului:
Asistarea Directorului General în activitățile zilnice ale biroului.
Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate.
Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe.
Elaborarea și corectarea actelor normative, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne.
Verificarea calității documentelor destinate Directorului General.
Monitorizarea termenelor și modului de executare a sarcinilor și documentelor.
Suport pentru primirea delegațiilor și organizarea deplasărilor de serviciu ale persoanelor cu funcții de răspundere în companie (rezervări de zbor și bilete, transferuri interne/externe, rezervări la hoteluri și restaurante în conformitate cu graficul de călătorie ale acestora.).
Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor, transmiterea faxurilor).
Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
Ești OMUL potrivit pentru acest rol dacă:
Ai studii superioare (se acceptă și studii în curs).
Ai cel puțin 1 an de experiență într-un post similar.
Ai experiență în organizarea și gestionarea documentației.
Ești corect, tenace, serios și receptiv.
Ai abilități de organizare și planificare eficientă.
Ești capabil să înveți rapid, cu un spirit organizatoric și orientare spre rezultat.
Ai capacitatea de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
Cunoști limba română, rusă și engleză la nivel mediu (B2).
Ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Illustrator).
BENEFICII pentru tine:
Pachet salarial atractiv, în concordanță cu experiența și abilitățile tale.
Beneficii complete, inclusiv asigurări medicale și alte facilități.
Oportunități continue de dezvoltare profesională și personală.
Ocazia de a contribui la succesul internațional al unui brand de renume.
Mediu de lucru dinamic, provocator și plin de oportunități.
Locația job-ului: Chișinău, BC ZTower.
Dacă ești interesat, te invităm să aplici trimițând CV-ul la adresa hr@purcari.wine, specificând în subiect „Office Manager”.
Află mai multe despre noi și despre cultura noastră aici: Purcari Wineries E-mail:
hr@purcari.wine
Căutăm un Office Manager motivat și entuziast pentru a face parte din echipa noastră. Dacă ești interesat să îți construiești o carieră de succes într-o companie cu renume internațional și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, acum este momentul să te alături grupului Purcari!
RESPONSABILITĂȚILE job-ului:
Asistarea Directorului General în activitățile zilnice ale biroului.
Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate.
Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe.
Elaborarea și corectarea actelor normative, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne.
Verificarea calității documentelor destinate Directorului General.
Monitorizarea termenelor și modului de executare a sarcinilor și documentelor.
Suport pentru primirea delegațiilor și organizarea deplasărilor de serviciu ale persoanelor cu funcții de răspundere în companie (rezervări de zbor și bilete, transferuri interne/externe, rezervări la hoteluri și restaurante în conformitate cu graficul de călătorie ale acestora.).
Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor, transmiterea faxurilor).
Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
Ești OMUL potrivit pentru acest rol dacă:
Ai studii superioare (se acceptă și studii în curs).
Ai cel puțin 1 an de experiență într-un post similar.
Ai experiență în organizarea și gestionarea documentației.
Ești corect, tenace, serios și receptiv.
Ai abilități de organizare și planificare eficientă.
Ești capabil să înveți rapid, cu un spirit organizatoric și orientare spre rezultat.
Ai capacitatea de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
Cunoști limba română, rusă și engleză la nivel mediu (B2).
Ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Illustrator).
BENEFICII pentru tine:
Pachet salarial atractiv, în concordanță cu experiența și abilitățile tale.
Beneficii complete, inclusiv asigurări medicale și alte facilități.
Oportunități continue de dezvoltare profesională și personală.
Ocazia de a contribui la succesul internațional al unui brand de renume.
Mediu de lucru dinamic, provocator și plin de oportunități.
Locația job-ului: Chișinău, BC ZTower.
Dacă ești interesat, te invităm să aplici trimițând CV-ul la adresa hr@purcari.wine, specificând în subiect „Office Manager”.
Află mai multe despre noi și despre cultura noastră aici: Purcari Wineries E-mail:
hr@purcari.wine
E-mail:
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳