Office manager

Verwaltung №14287103, 2 decembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Dacă ești tânăr/ă, perseverent/ă și în continuă dezvoltare, dacă îți dorești o creștere profesională, atunci te așteptăm în echipa noastră!

Căutăm un Office Manager, tânăr și ambițios! Iată care sunt cerințele și responsabilitățile pentru funcția ta:

Responsabilități
- Îndeplinirea task-urilor administrative alături de directorul general;
- Organizarea și participarea la ședințe interne și externe, întâlniri cu clienții și alte evenimente;
- Aprovizionarea oficiului cu rechizite și mărfuri, comandarea consumabilelor și gestionarea unei baze de date de înregistrări;
- Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice și email-urilor;
- Îndeplinirea altor sarcini administrative.

Cerințe
- Experiența în domeniul administrativ este binevenita dar nu obligatorie;
- Studii medii/superioare;
- Cunoașterea avansată a limbii române, limba rusă și engleză constituie un avantaj
- Persoană creativă, responsabilă și cu dorință de a învăța lucruri noi.

Dacă ești interesat de oferta noastră, așteptam CV-ul tău la adresa de email hr@ebloc.md sau să contactezi numărul de telefon 078818100.
Telefon:
+373 788 18 100
Persoana de contact:
HR
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide