Manager în vânzări
Association of Recruitment Agencies
№15234581, 6 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 12 000 Până la 17 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Compania Tax Onest este în căutarea unui nou coleg!
Alăturându-te Companiei noastre – Tax Onest MOLDOVA, vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și model de business testat, care s-a dovedit a fi de succes, iar astfel vei ajunge mai repede la beneficiile și satisfacțiile pe care orice angajat le așteaptă:
Responsabilități principale:
Colectarea de documente și informații necesare pentru recuperarea taxelor;
Prestarea serviciilor de asistență pentru clienții interesați de ofertele companiei;
Convingerea clienților pentru încheierea contractelor;
Menținerea legaturii cu cliențtii pînă la returnarea taxelor;
Prelucrarea task-urilor din AmoCRM, statuturi, comentarii;
Lucru cu baza de clienți (lead-uri reci/calde).
Ce oferim:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a influența industria vânzării;
Pachet salariu competitive + KPI;
Concediu annual plătit (28 zile);
Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale;
Instruire și suport din partea echipei;
Sprijin pentru dezvoltarea profesională continuă;
Instruiri, traininguri și team buildinguri alături de oameni profesioniști.
Cerințe:
Responsabilitate, profesionalism, și dedicare serioasă față de sarcinile impuse;
Cunoașterea limbilor române si rusă (limba engleză v-a constitui un avantaj);
Abilități de negociere și convingere;
Competențe strategice și orientare spre rezultate.
Așteptăm CV-ul dumneavostră pe adresa electronică: hr@ara.md.
E-mail: hr@ara.md
Alăturându-te Companiei noastre – Tax Onest MOLDOVA, vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și model de business testat, care s-a dovedit a fi de succes, iar astfel vei ajunge mai repede la beneficiile și satisfacțiile pe care orice angajat le așteaptă:
Responsabilități principale:
Colectarea de documente și informații necesare pentru recuperarea taxelor;
Prestarea serviciilor de asistență pentru clienții interesați de ofertele companiei;
Convingerea clienților pentru încheierea contractelor;
Menținerea legaturii cu cliențtii pînă la returnarea taxelor;
Prelucrarea task-urilor din AmoCRM, statuturi, comentarii;
Lucru cu baza de clienți (lead-uri reci/calde).
Ce oferim:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a influența industria vânzării;
Pachet salariu competitive + KPI;
Concediu annual plătit (28 zile);
Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale;
Instruire și suport din partea echipei;
Sprijin pentru dezvoltarea profesională continuă;
Instruiri, traininguri și team buildinguri alături de oameni profesioniști.
Cerințe:
Responsabilitate, profesionalism, și dedicare serioasă față de sarcinile impuse;
Cunoașterea limbilor române si rusă (limba engleză v-a constitui un avantaj);
Abilități de negociere și convingere;
Competențe strategice și orientare spre rezultate.
Așteptăm CV-ul dumneavostră pe adresa electronică: hr@ara.md.
E-mail: hr@ara.md
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut