Inginer coordonator
Serviciul Naţional de Management al Frecvenţelor Radio şi Securităţii Cibernetice
№6427102, 2 mai 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Scopul general al funcţiei:
Contribuie la realizarea obiectivelor strategice ale instituţiei publice prin promovarea şi implementarea unui management eficient al proiectelor instituţiei publice, documentelor de reglementare, achiziţiilor.
Sarcinile de bază:
1. Acordarea asistenţei diviziunilor instituţiei la rezolvarea problemelor de reglementare şi tehnice.
2. Coordonarea proiectelor de poziţie al instituţiei în domeniul de activitate.
3. Coordonarea achiziţiilor efectuate de instituţie, ţinerea sistemelor operaţionale, conlucrarea cu Agenţia achiziţii publice.
4. Îndeplinirea tuturor cerinţelor Legislaţiei din domeniul achiziţiilor publice.
Condiţiile de participare la concurs:
- Deţinerea cetaţeniei Republicii Moldova şi domiciliului stabilit în Republica Moldova;
- Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Studii superioare tehnice, economice, juridice sau din alte domenii relevante.
- apt din punct de vedere al sănătăţii.
Cerințe de bază:
• Studii superioare, în domeniile menţionate;
• Experienţă de lucru în domeniul achiziţii publice minimum 3 ani;
• Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atât scris cât şi vorbit);
• Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
. Abilităţi de utilizare a computerului
Abilităţi: abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, analiză și sinteză, luare a deciziilor, argumentare clară, motivare, mobilizare, instruire, comunicare eficientă, aplanare a conflictelor, abilităţi de comunicare cu oamenii.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului
- Copia buletinului de identitate;
- Copia carnetului de muncă;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
Contribuie la realizarea obiectivelor strategice ale instituţiei publice prin promovarea şi implementarea unui management eficient al proiectelor instituţiei publice, documentelor de reglementare, achiziţiilor.
Sarcinile de bază:
1. Acordarea asistenţei diviziunilor instituţiei la rezolvarea problemelor de reglementare şi tehnice.
2. Coordonarea proiectelor de poziţie al instituţiei în domeniul de activitate.
3. Coordonarea achiziţiilor efectuate de instituţie, ţinerea sistemelor operaţionale, conlucrarea cu Agenţia achiziţii publice.
4. Îndeplinirea tuturor cerinţelor Legislaţiei din domeniul achiziţiilor publice.
Condiţiile de participare la concurs:
- Deţinerea cetaţeniei Republicii Moldova şi domiciliului stabilit în Republica Moldova;
- Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- Studii superioare tehnice, economice, juridice sau din alte domenii relevante.
- apt din punct de vedere al sănătăţii.
Cerințe de bază:
• Studii superioare, în domeniile menţionate;
• Experienţă de lucru în domeniul achiziţii publice minimum 3 ani;
• Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atât scris cât şi vorbit);
• Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
. Abilităţi de utilizare a computerului
Abilităţi: abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, analiză și sinteză, luare a deciziilor, argumentare clară, motivare, mobilizare, instruire, comunicare eficientă, aplanare a conflictelor, abilităţi de comunicare cu oamenii.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului
- Copia buletinului de identitate;
- Copia carnetului de muncă;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
Telefon:
Persoana de contact:
Todica Elena
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳