Expert principal responsabil de conformitate
Banca Națională a Moldovei
№15172900, 18 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe minime obligatorii:
Studii superioare ciclul I în domeniul juridic, economico-financiar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţară si/sau instituţiile de invăţămînt respective.
Experienţă de minim 3 ani în domeniul economico-financiar, bancar, audit, juridic.
Cunoştinţe de operare a calculatorului și cunoaşterea medie a aplicaţiilor MS Word şi Power Point.
Competenţe lingvistice: cunoaşterea limbii romîne la nivel avansat; cunoaşterea limbii engleze la nivel cel puțin pre-intermediar.
Competenţe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză și a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru.
Competențe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Experienţă în domeniul conformității.
Certificări în domeniul conformității și/sau riscurilor.
Principalele atribuții:
Participarea la dezvoltarea și implementarea cadrului de etică și conduită profesională a BNM.
Facilitarea și monitorizarea implementării prevederilor cadrului de etică și conduită profesională.
Elaborarea actelor normative interne aferente activității subdiviziunii.
Analiza datelor raportate aferente tranzacțiilor financiare personale, stabilite în Codul de etică și conduită profesională a BNM.
Monitorizarea procesul de implementare și dezvoltare a activităților aferente Politicii antifraudă.
Participarea la cultivarea, consolidarea şi controlul integrității, în conformitate cu actele normative.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Procese de activitate digitalizate;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
23 februarie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022-822-245/022-822-143.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie de referință:
Legea nr.82/2017 integrității;
Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;
HG nr.767/2014 pentru implementarea Legii nr.325 din 23 decembrie 2013 privind testarea integrității profesionale;
Codul de Etică și Conduită Profesională a Băncii Naționale a Moldovei;
Politica anti-fraudă a Băncii Naționale a Moldovei.
Studii superioare ciclul I în domeniul juridic, economico-financiar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţară si/sau instituţiile de invăţămînt respective.
Experienţă de minim 3 ani în domeniul economico-financiar, bancar, audit, juridic.
Cunoştinţe de operare a calculatorului și cunoaşterea medie a aplicaţiilor MS Word şi Power Point.
Competenţe lingvistice: cunoaşterea limbii romîne la nivel avansat; cunoaşterea limbii engleze la nivel cel puțin pre-intermediar.
Competenţe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză și a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru.
Competențe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Experienţă în domeniul conformității.
Certificări în domeniul conformității și/sau riscurilor.
Principalele atribuții:
Participarea la dezvoltarea și implementarea cadrului de etică și conduită profesională a BNM.
Facilitarea și monitorizarea implementării prevederilor cadrului de etică și conduită profesională.
Elaborarea actelor normative interne aferente activității subdiviziunii.
Analiza datelor raportate aferente tranzacțiilor financiare personale, stabilite în Codul de etică și conduită profesională a BNM.
Monitorizarea procesul de implementare și dezvoltare a activităților aferente Politicii antifraudă.
Participarea la cultivarea, consolidarea şi controlul integrității, în conformitate cu actele normative.
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Procese de activitate digitalizate;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
23 februarie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022-822-245/022-822-143.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie de referință:
Legea nr.82/2017 integrității;
Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;
HG nr.767/2014 pentru implementarea Legii nr.325 din 23 decembrie 2013 privind testarea integrității profesionale;
Codul de Etică și Conduită Profesională a Băncii Naționale a Moldovei;
Politica anti-fraudă a Băncii Naționale a Moldovei.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut