Contabil SIMPLEX SERVICE (part time), 12 000 - 20 000 MDL
Simplex
№15171990, 20 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
De la 12 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de CONTABIL la SIMPLEX SERVICE SRL!
Aplică la post dacă:
Ai studii superioare sau medii de profil (contabilitate, economie, finanțe);
Ai experienţă în domeniu de minim 3 ani;
Cunoști limba română și rusă;
Deții aptitudini profesionale de operare în programul 1C 8, Excel;
Ești o persoană analitică, responsabilă, organizată și atentă la detalii;
Ai o atitudine pro-activă și dorință de a învăța continuu;
Ai abilități de lucru atât independent, cât și în echipă.
Cu ce te vei ocupa:
Încarcarea și încadrarea informatiei din 1C Comert in 1C8 Contabilitate;
Evidența și introducerea facturilor fiscale de intrare;
Întocmirea registrului de evidență a facturilor de intrare;
Evidența extraselor bancare in MDL;
Depunerea banilor din caserii pe cont bancar;
Acte de verificare și compensare cu furnizorii și cumpărătorii;
Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale si anuale;
Evidența personalului (dosare de personal, calcularea salariilor)
Alte sarcini după caz.
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică;
Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
Mediu de lucru îndrăzneț, cu sistem de management contemporan;
Salariu competitiv care îți răsplătește performanța;
Posibilitatea de creștere profesională;
Activități de team-building.
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md și alătură-te echipei SIMPLEX!
Viber: +37360502571. E-mail: personal@simplex.md
+37360502571
Aplică la post dacă:
Ai studii superioare sau medii de profil (contabilitate, economie, finanțe);
Ai experienţă în domeniu de minim 3 ani;
Cunoști limba română și rusă;
Deții aptitudini profesionale de operare în programul 1C 8, Excel;
Ești o persoană analitică, responsabilă, organizată și atentă la detalii;
Ai o atitudine pro-activă și dorință de a învăța continuu;
Ai abilități de lucru atât independent, cât și în echipă.
Cu ce te vei ocupa:
Încarcarea și încadrarea informatiei din 1C Comert in 1C8 Contabilitate;
Evidența și introducerea facturilor fiscale de intrare;
Întocmirea registrului de evidență a facturilor de intrare;
Evidența extraselor bancare in MDL;
Depunerea banilor din caserii pe cont bancar;
Acte de verificare și compensare cu furnizorii și cumpărătorii;
Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale si anuale;
Evidența personalului (dosare de personal, calcularea salariilor)
Alte sarcini după caz.
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică;
Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
Mediu de lucru îndrăzneț, cu sistem de management contemporan;
Salariu competitiv care îți răsplătește performanța;
Posibilitatea de creștere profesională;
Activități de team-building.
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md și alătură-te echipei SIMPLEX!
Viber: +37360502571. E-mail: personal@simplex.md
+37360502571
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut