Auditor cu Limba Franceză
VEO Worldwide Services
№14891980, 28 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unei persoane cu bune abilități de analiză și sinteză, atentă la detalii și organizată, pentru a se alătura echipei de Audit la sediul nostru din Chișinău.
Principalele tale misiuni vor fi:
Analiza, monitorizarea și realizarea rapoartelor specifice pentru a detecta incoerențele în fluxul de mărfuri sau fluxul financiar;
Efectuarea controalelor pentru a verifica aplicarea corectă a procedurilor, creare de alerte;
Extragerea informațiilor din diferite surse de date și identificarea incoerențelor dintre acestea;
Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
Crearea de dosare cu analizele și constatările de audit.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Studii superioare încheiate în domeniul economic;
Experiență anterioară într-un domeniu similar/relevant (minim 3 ani);
Cunoștințe foarte bune de limbă Franceză (nivel B2); iar cunoștințele de limba Engleză vor constinui avantaj;
Abilități bune de utilizare a pachetului Microsoft Office, în special Excel (funcțiile de bază If, Sum, Vlookup, tabele pivot, etc);
Spirit analitic și gândire logică, pasiune pentru cifre și ambiție de dezvoltare, creștere și învățare în sfera auditului.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă; alte bonusuri financiare si non financiare, în funcție de vechime;
Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.
E-mail:
lcotovici@veoworldwide.com
ibodiu@veoworldwide.com
Principalele tale misiuni vor fi:
Analiza, monitorizarea și realizarea rapoartelor specifice pentru a detecta incoerențele în fluxul de mărfuri sau fluxul financiar;
Efectuarea controalelor pentru a verifica aplicarea corectă a procedurilor, creare de alerte;
Extragerea informațiilor din diferite surse de date și identificarea incoerențelor dintre acestea;
Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
Crearea de dosare cu analizele și constatările de audit.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Studii superioare încheiate în domeniul economic;
Experiență anterioară într-un domeniu similar/relevant (minim 3 ani);
Cunoștințe foarte bune de limbă Franceză (nivel B2); iar cunoștințele de limba Engleză vor constinui avantaj;
Abilități bune de utilizare a pachetului Microsoft Office, în special Excel (funcțiile de bază If, Sum, Vlookup, tabele pivot, etc);
Spirit analitic și gândire logică, pasiune pentru cifre și ambiție de dezvoltare, creștere și învățare în sfera auditului.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă; alte bonusuri financiare si non financiare, în funcție de vechime;
Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.
E-mail:
lcotovici@veoworldwide.com
ibodiu@veoworldwide.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳